8 Kasım 2013 Cuma

SANDALYE


Herkese merhabalar... 
Yine epey ara verdim yazmaya farkındayım... ama inanın kafamı toparlamak ve hayatımdaki değişikliklere ayak uydurmak için harcıyorum enerjimin büyük kısmını... Oysa o kadar çok yapılacak işim var ki... İstifamın üzerinden 36 gün geçmesine rağmen henüz evimde oturabilmiş değilim... İş kanunu gereği 20 gün daha da işe gitmem gerekiyor gibi... Neyse boşverin geçelim asıl meseleye...


Epey zamandır planladığım renovasyon projesine başlamış bulunuyorum... Hedef yemek odası takımının kaplama mobilyalarını boyamak... Daha önceden yatak odası takımının kapalama mobilyalarını boyamıştım burda hatırlarsanız... sandalyeleri boyamakla başladım işe... sırada masa, gümüşlükler ve konsol var... 
Sandalyelerimin yüzünü de değiştirmeyi yani yeniden kaplamayı istedim... Ama maalesef oturulan kısmı sökmeye yeltendiğimde sandalyenin tamamını sökmekte olduğumu fark ettim. Ustalık seviyemin sandalyeyi tekrar birleştirmeye yetmeyeceği için sökmekten vaz geçtim. Başka bir çözüm bulmam gerekti bu durumda. Hani derler ya icatlar ihtiyaçlardan doğar diye :) ben de kendimce noksan terzilik bilgilerimle bir kılıf diktim... Aslında bu fikir daha sonra kaplamadan daha çok hoşuma gitti... İstediğim renk ve desenlerde dikip değişik değişik kullanabilmek ve çıkarıp özgürce yıkayabilme fikri keyiflendirdi beni... İlk spor setimi dikip kılıfları geçirdim... Şimdi bir de daha klasik bişeyler dikmeyi planlıyorum... 


Aslında bayram tatilinde başlayıp tamamladım sandalyeleri... ama yayınlamak için biraz bekledim... Kullanıp her türlü teste tabii tuttuktan sonra yayınlamak istedim... Çünkü bu sefer chalk paint yerine panel kapı boyası kullandım... Açıkcası boyaması daha az yorucu oldu ama bol zımpara işi yoruculuğunu etkilemedi sadece vernik işinden beni kurtardı...

Şimdilik hoşçakalın... Herkese iyi hafta sonları...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...