21 Şubat 2013 Perşembe

Mutfak dolaplarının dönüşümü

Bir aydan daha uzun süredir blogumdan ayrı kaldım...
Sizleri ve yazmayı nasıl özledim bir bilseniz....
boşluğun sebebini bir ara anlatırım, şişirim kafanızı amaaaaa şimdi değil... 
çünkü boyadığım mutfak dolaplarını paylaşacağım sizlerle... 
işte karşınızda " mutfak dolabı boyama " maceram... 





biliyormusunuz bu dolapları bir tencere lahana sarması karşılığında boyadım :) ...

sahibesi çok beğendiğini söyledi... bakalım siz de beğenecek misiniz? 
yorumlarınızı lütfen esirgemeyin benden...

bloguma uğradığınız için teşekkürederim ve yine beklerim...
hep mutlu kalın...



Yapım aşamaları burada yeralmaktadır.

30 yorum:

Adsız dedi ki...

çok ferah ve aydınlık olmuş ama aldıgınız karşılığa değmiş:)

Pembe Camekan dedi ki...

dolaplar ne güzel, ne ferah olmuş. karşılığı da çok hoş :)

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Teşekkür ederim... Bence de eski haline göre çok iç açıcı oldu :))

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

İki tencere Lahana sarması :)) hmmm bu teklifi bi düşüneyim ... Tamam düşündüm geliyorum:)) kendine iyi bak xmadam epeydir görüşemedik seninle :))

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Beyaz asil bir renk ve sanırım ben beyaz delisi olmaya başladım... Beğenmenize sevindim... Sevgiler

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Di mi beyaz iyi oldu... Maviye göre :))

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Serpil Hanımcım çok teşekkürler... Beğenmeniz beni çok mutlu etti... Öpüyorum sizi :)

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Eee karşılıksız olmazdı ama :)) o kadar emek sarfedeceğim elbette bir çıkar elde etmeliydim... Sevgiler

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Aaaah ornitorenk aaaah... Keşke Turuncuoda oda kadar cesur olabilsem... Kimbilir belki bir gün... İnan bunun hayali ile yaşıyorum... Hani cengâver bi şekilde korudum diyorsun ya kesinlikle alışmışlıkla alakalı ... Yatak odasını boyadığımda kesinlikle içime sinmedi orasına burasına bahane buldum ve her fırsatta bi yerini elden geçirdim... Bu durum bir ay kadar sürdü... Şimdi hersabah uyandığımda içim açılıyor ve kendim yapmış olmanın hazzını duyarak iyi ki yaptım diyorum... Kim nederse desin veya beğenmesin ben beğeniyorum ya o bana yetiyor... Şimdi o alışmışlık duygusunu salon mobilyaları için yıkmaya çalışıyorum... Ve hatta çılgınlık bile yapmayı planlıyorum... Zaten bir kısmını hacamat ettim ama ana parçaların bu haliyle vedalaşmaya çalışıyorum... Birgün güzellerimi yahu diyorum bir başka gün yok beyaz güzel olur diye cesaretleniyorum... Özetle cesaretimin tavan yapacağı anı kolluyorum...

Teklifine gelince oldukça cezbedici ve giderek teklifler yükseliyor:)) ciddiysen gelip ben dalayım yatak odana :))) koccaman kucaklıyorum seni :)) oy oyy belin iyidir umarım

turuncu oda dedi ki...

bende nerelere kayboldun acaba diye merak etmeye başlamıştım :) tam seni mail bombardımanına tutucaktım ki postu yayınladın :) çook güzel olmuş arkadaşım..ellerine sağlık..ama neden ayrıntı vermedin onu merek ediyorum..ne ile boyadın? ne kullandın? içine bişey kattın mı? ne kadar sürdü?
eğer aynı şehirde yaşasaydık emin ol çok acayip şeyler yapardık birlikte :)) bir gün yapıcaz buna gönülden inanıyorum ben..sen benim için çok kıymetlisin arkadaşım..kimse alınmasın ama sen dükkanı açma basamaklarımdan birisin..ornitorenkhandmade "sende mi?" demiş ya...o kadar çok isterim ki..belki de senden çok duygum...çok başarılı bir iş çıkartmışsın..emeğine sağlık...eminim arkadaşın dolmaları sonuna kadar helal etmiştir :)) öpüyorum seni kocaman (bir daha bu kadar çok ara vermesen diyorum .))

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Açıkmartırma başladı :)) valla mantı bana daha çok uyar :))
Selcenim dolaplar boya tutmaz cinstendi... Bilumum mutfakçı ve mobilyasından "boyanmaz bu yenge" cinsinden cevap alınmıştı... Baktık ki kapaklar değişecek bi deneyelim dedik... Efenim öhöm öhöm gerçi ben emindim olacağından ya neyse :))))

Selcenim ev yapımı chalk paint dediğimiz boyadır kullandığım... Yani yağlı boya ve derz dolgusu karışımı...
Fikir konusuna gelince istersen http://www.shutterstock.com/ türü siteleri bi dolaş belki bi ışık yakar zihninde.... Kocaman öpüyorum seni

Serap ayok dedi ki...

Bu hali kesinlikle çok ferah ve şık görünüm kazandırmış,ellerinize sağlık.Bir tencere lahana sarması da ayrı bir lezzet katmış yenileme çalışmasına :)

Büşra Kahveci dedi ki...

Gayet başarılı olmuş:)Bu arada blogunu takibe aldım canım.Banada beklerim.İstanbulda farklı mekan ve lezzet paylaşımları yapıyorum..

ÇİĞDEM GÜL dedi ki...

ellerinize sağlık. mutfak eski kasvetli görünümünden kurtulmuş sayenizde... ferahlamış... sarma içinde afiyet olsun... sevgilerimle.. bloguma beklerim bende..

cigdemdengule.blogspot.com

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Canım Sİbelim... yine gözlerimi dolu dolu yaptın inan (çok sulu gözlüyüm çook)

öncelikle elde olmayan sebeplerden ötürü bu kadar geç cevap verdiğim için beni affet...

bu postu o kadar arada derede hazırladım ki ayrıntıya giremeden bir an önce fotoğrafları paylaşmak istedim. İlk fırsat bulduğumda detayları yazmaya çalışıcam canım arkadaşım...

Biliyor musun nasıl bi basamak teşkil ettiğimi öğrenmek için inan çatlıyorum ama yüzyüze görüşeceğimiz gün için kendimi tutuyorum... planım hemen gelmekti dükkanda seni görmekti ama evdeki hesap ne yazıkki çarşıya uymadı... mutlaka gelicem ama :)) benden kurtulamazsın :)))

dükkan aaaaah benim için şuan hayal gibi görünse hedefim 40. yaşgünüme başarmış olmak :))) aldığım diğer kararlar gibi bunu da beceremezsem iflah olmam artık ben...

şimdilik bu kadar... birazdan sitendeyim biraz da orada gevezelik yapayım :)) seni seviyorum canım arkadaşım...

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

teşekkürler :))) lahana sarması çekiyo canım yine kimi kandırsam acaba :)))

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

hoşgeldiniz bloguma... mutlaka uğrayacağım... ve yine beklerim... sevgiler

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

teşekkürler... hoşgeldiniz sefalar getirdiniz...

ornitorenk handmade dedi ki...

bel perte ayrılacak yakında ama nasıl sağlam aslında var ya çok seviyorum belimi benim tüm eziyetlerime nasıl dayanıyor nasıl katlanıyor arada büküveriyor işte beni suna pekuysal gibi dolaşıyorum ortada bir hafta iğne miğne düzeliyor yine. bu hafta sonu bu evle birde ev taşıdım, gündüz dokuz saat bilgisayar karşısında yamuk büro sandalyesine dayandığı yetmezmiş gibi akşamda eşya koliledi tek başıma ve minik canavarı oyaladı. ankaranın taşıma şirketlerini özledim hani giysi dolabınızı boşaltın gerisi bizim diyen. hayır ev ev değil ki hurdacının yaşam bulmuş hali adama bıraksam benim hazine gözüyle baktığım her şey çöpe biz iki koltuk bir masa yeni eve. her köşeye birşey sıkıştırmışım ben bundan birşey yaparım ki diye. şimdi eski evimden 15 metrekare daha küçük ve daha az dolabı olan bir eve hobici malzemelerimi yerleştirme savaşı veriyorum. bence hobiciler taşınmamalı mobilyadan çok kumaş malzeme kolisi çıkıyor evden. ve hala sekiz beş bilgisayar, akşam altı onbir koli açma mesaisine dayanıyor belim arada ağrıyor çemkiriyorum ona sus işimiz çok diye :))))
inşallah inşallah gerçek olur hayallerin biz hobici ruhuyla ofise sıkışıp kalmış kadınlar boşa geçen dokuz saat boşa harcanan çıktılar sahi ben her gün sayfalarca çıktı alıyorum yılda bir kez gelip birileri incelesin diye onlarca ağacın katledilmesine yardım ediyorum. kim uydurdu ki bu işleri rahmetle ansam kendisini marangozluk denen bir meslek vardı eskiden, terzilik keza bakır ustalığı vs vs nerden çıktı bu ofiste iş yapmak aslında yapmamak?
bak çok konuştum sus da demiyorsun sarıl sıkı sıkı sen acımaz belim benim sevgiden, öpüyorum :)))

tugba dedi ki...

merhaba, çok basarılı bir çalışma olmuş tebrik ederim.
chalk paint için, nemli ortamlarda kullanıma uygun değil diye duymuştum. bu mutfakta sonrdan bir problem olustu mu merak ettim.

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Yok öyle bir şey Tuğba Hanım :))
Boyanın cinsine bağlı o... Sentetik boya kullanmıştım ben mutfak dolaplarında ...
inanın ocağa yakın kapaktaki kurumuş yağ damlalarını telleyerek çıkardık boyaya hiç birşeycikler olmadı... Sevgiler

nursel kepekli dedi ki...

Karadenizliyim,çok güzel lahana sarması yaparım...:)))))))

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

:)))

ebrulim dedi ki...

merhaba mutfak dolaplarımı tam da sizin tarif ettiginiz gibi boyadım hatta maillede görüşmüştük tam 4 kat ince ince boyadım fakat tırnagımla bastırdımda boyayı çıkarabiliyorum şuan ne yapacağımı şaşşırdım parke verniğimi atsam üzerine etkili olurmu lütfeeen yardımmmmm!!!!!

ebru dedi ki...

duygu hanım lütfen bi cevap yazın ne yapacağımı şaşırdım :((

ebrulim dedi ki...

Merhaba duygu hanim marshall sentetik boya kullandim 2,5lt 25kasik derz dolgusu koydum tiner kulanmadim kati olmadigi icin 3 kat boyadim 1gun araliklarla aslinda boya tuttu fakat tirnakla xorlayinca kalkiyor mitfak dolabi olmasa sorun degil.simdi nasil olacak ne yapmaliyim bi kac kat daha boyayip parke vernigi kullansam olurmu offf napicam is berbat oldu bide lojmanda oturuyorum mutfak dolabıni degistirememki :(((( bi caree

ebrulim dedi ki...

Hic bi yerde tutmadi kurudukca daha kolay boya cikmaya basladi

--- Orijinal İleti ---

Kimden: "Disqus"
Gönderilenler: 5 Şubat 2015 22:11
Kime: ebrulim__6108@hotmail.com
Konu: Re: Comment on Hobi mi? Terapi mi?: Mutfak dolaplarının dönüşümü


Hobi mi? Terapi mi? wrote, in response to ebrulim:

ooops bu kötü haber işte... panik yapmayın düzelmez değil ama biraz daha fazla emek harcamak gerekecek neyazık ki şimdi size bir dizi soru soracağım...
Hangi çeşit boya kullandınız sentetik mi akrilik mi?
derz dolgusunu ne kadar koydunuz ve iyice karıştırdınız mı?
her bir katın kuruması için bir gün beklediniz mi?

bu soruların sebebi problemin kaynağını tespit etmek için
cevaplarınız doğrultusunda umuyorum çözüm üretmeye çalışacağım şimdilik sakin kalın



User's website: http://hobimiterapimi.blogspot.com/

Link to comment: http://redirect.disqus.com/url?impression=3005305c-ad73-11e4-b873-002590f382ca&experiment=digests&behavior=click&url=http%3A%2F%2Fhobimiterapimi.blogspot.com%2F2013%2F02%2Fmutfak-dolaplarnn-donusumu.html%23comment-1837123393%3AX0eqtFc20qeHEhNd1pPjJ6nZ99o&type=notification.post.registered&variant=active&event=email

ebrulim dedi ki...

Hic bi yerde tutmadi kurudukca daha kolay boya cikmaya basladi

--- Orijinal İleti ---

Kimden: "Disqus"
Gönderilenler: 5 Şubat 2015 22:11
Kime: ebrulim__6108@hotmail.com
Konu: Re: Comment on Hobi mi? Terapi mi?: Mutfak dolaplarının dönüşümü


Hobi mi? Terapi mi? wrote, in response to ebrulim:

ooops bu kötü haber işte... panik yapmayın düzelmez değil ama biraz daha fazla emek harcamak gerekecek neyazık ki şimdi size bir dizi soru soracağım...
Hangi çeşit boya kullandınız sentetik mi akrilik mi?
derz dolgusunu ne kadar koydunuz ve iyice karıştırdınız mı?
her bir katın kuruması için bir gün beklediniz mi?

bu soruların sebebi problemin kaynağını tespit etmek için
cevaplarınız doğrultusunda umuyorum çözüm üretmeye çalışacağım şimdilik sakin kalın



User's website: http://hobimiterapimi.blogspot.com/

Link to comment: http://redirect.disqus.com/url?impression=3005305c-ad73-11e4-b873-002590f382ca&experiment=digests&behavior=click&url=http%3A%2F%2Fhobimiterapimi.blogspot.com%2F2013%2F02%2Fmutfak-dolaplarnn-donusumu.html%23comment-1837123393%3AX0eqtFc20qeHEhNd1pPjJ6nZ99o&type=notification.post.registered&variant=active&event=email

AYŞE YİĞİT dedi ki...

MERHABALAR ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR...
BENDE EVİMDEKİ YAKLAŞIK MUTFAK DOLABI KADAR BÜYÜK PORTMANTOMU BOYATMAK İSTİYORUM AMA GENELDE HEP AYNI YORUMU DUYDUM İŞTE MDF YE OLMAZ KABAR VS. VS. SİZİN ESERİNİZİ GÖRÜNCE ÇOK MUTLU OLDUM HALA BİR UMUT VAR DİE... FAKAT BEN BU İŞİ KENDİM YAPAMAM BU SEBEPLE YAPTIRABİLECEĞİM BİRİLERİ YA DA BİRYER VARMI BURDAN SORUP ÖĞRENMEK İSTEDİM... DOLABI SÖKTÜRMEDEN BOYATMAK İSTİYORUM BENDE AYNI ŞEKİLDE... BİLGİLERİNİZE İHTİYACIM VAR BİLGİ ALABİLİRSEM ÇOK MUTLU OLURUM...

Şule borazan dedi ki...

Bnde boyamak istiyorum kahverengi krem dolaplar bn heryerini boyamak istiyorum ama.yuzey puruzsuzmu oluyo bittikten sonra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...