17 Ocak 2013 Perşembe

Eğlenceli videolar serisi :))

Eğlenceli videolar serisi devam ediyor... Bir önceki yayınımda yeralan reklamdaki videoyu sitesine girip sonuna kadar izlediyseniz epey gülmüşsünüzdür diye tahmin ediyorum... Ne beklerken ne çıkıyor :)) Neyse :))

Şimdi sizlerle anılarda kalan daha masumane iki videoyu paylaşıyorum... Susam Sokağı karakterleri Edi & Büdü... Bayılırdım bu iki karaktere... kendimi hep Büdü yerine koyar Edi'ye kızardım... ama -ne yazık ki- şimdi anlıyorum hayata sağlıklı tutunabilmek için biraz Edi olmak lazımmış... Büdülük pek de mutlu etmiyor...

Konu : Elmalı pasta
Süre   : 1 dakika
Amaç : eğlence :))


Konu : sevdiğim sayı 6
Süre   : 3 dakika
Amaç : eğlence :))



Gününüz gülümsemeyle dolsun... uğradığınız için teşkkürler...



2 yorum:

örgü tasarımları dedi ki...

canımmm blogunda senın gıbı neşe sacıyorrr:)))

Unknown dedi ki...

çok eğlenceli.eski günlerime gittim.takipteyim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...